Min lilla riddare

Jag har en egen liten riddare här hemma!

"All makt åt Tengil, vår befriare"
 
 
 
jah..å så kunde ju inte jag låta bli å testa hjälmen också ;)
 
 
Här hemma har vi haft sjukstuga.
Loke vart febrig i lördagskväll och igår, onsdag, var har han äntligen feberfri igen.
Men hostan håller sig kvar.
Så han fick stanna hemma idag också. Imorgon däremot får han gå till dagis igen
för jag ska jobba, vilket jag gjorde igår också.
 
I helgen blir det att spela i Smålandslaget!
Vi möter Östergötland och matchen kommer spelas i Norrköping.
Ska bli roligt!
Även om jag, pga sjukdom och jobb, inte kunnat träna ett endaste dugg den här veckan.
 
 
Kramis!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sinikka

Blev ju lite rädd när jag såg bilden från Loke. Ingen riddare man vill bråka med. Men din bild var ju läskigaste av alla. LOL Kul PD du har verkligen barnasinnet kvar
Kram

2013-01-31 @ 14:58:21
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.nl/
Postat av: Malin/majamelon

SötLoke och gullPetra!! Har läst ikapp mig lite härinne!! Max har nu samma som Loke haft...feber, hosta...bläährg. Ansträngningshostan som kommer efter lite häftigare lek är outhärdlig. Det bara skär hans lungor (och min hjärna).HUr får man en 5åring att sitta stilla egentligen? ;)
Men du...den där brickan som du har gjort om! Vad är det för bokstäver på den? Alltså stämplar eller stencil? Har du handgjort dom så dör jag nog en smula inombords ;P Har ju en liknande bricka hemma som jag har tänkt att göra om, och din är ju sjuuuukt snygg!! Och tusen tack för tipset om sprayen från biltema!! Jag har använt en annan som gärna ville lossna efter ett tag =)

Kramar!!

2013-02-04 @ 21:48:20
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Malin/majamelon

Tack så mycket för länkarna!!! Har beställt både alfabetet och siffrorna nu. Jag har ju letat efter just det där stuket huuuur länge som helst. Började nästan smågråta när jag såg det i din blogg! Hade gett upp hoppet på att hitta såna nu och så kommer du med länkarna!!! *lyyycka* ;D

Kramar!!!

2013-02-05 @ 16:29:13
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: ANNA

Nej nej nej... Inte tengil, För Tööööörnrosdalen! ska det ju vara.

2013-02-08 @ 01:57:47
URL: http://www.wonderings.blogg.se
Postat av: Caroline

Det är rätt, all makt åt Tengil!
Grymt snygg sköld, önskar att jag hade en sån när jag var liten.. :P

2013-02-14 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0