En REJÄL snabbutmaning

Jag har då aldrig skapat ett kort så fort som på Haboträffen för några helger sedan!
 
De hade en sk Snabbutmaning.
Å där fanns det givetvis en hållhake med i spelet. Eller fler hållhakar för å vara exakt.. ;)
  • Kortet skulle skapas på en timme
  • inga stämplade/färglagda motiv
  • innehålla någonting grönt & runt
  • 4 av någonting
  • något i metall 
  • vitt band
  • & minst tre stycken blommor
....*funderar*....japp, det var nog allt.
 
Här kommer resultatet;
 
 
Alltså. Det var en REJÄL utmaning för en som knappt gjort ett vanligt 15x15 kort på 1 ½ år! ;)
Jag slet mitt hår många gånger under den timmen å lyckades färdigställa det i sista sekund! *haha*
 
Nja, så värst nöjd är jag ju förstås inte. Men för att ha gjort det från skratch utan någon som helst planering
och tanke bakom så måste jag säga att jag ändå är nöjd att jag fixade det!! :D
 


Här vankas det lite födelsedagskalas framåt, så vi har lite att fixa å dona med framöver :)
Jag ska försöka börja ta tag i att göra födelsedagskort igen. Den biten har legat på is alldeles för länge nu.
Det är ju liksom det som är kul att skicka till folk, födelsedagskort! Hade grym ågren förra året när INGEN, å då menar jag verkligen INGEN fick några födelsedagskort..
Den där kortskaparpausen på 1½ år som var väldigt jobbig var samtidigt ofantligt välbehövlig!
 
Nu besitter man nya härliga pysselkrafter!! *skutt* :D
 
 
Må gott allesammans och trevlig NY vecka på er!

KRAM Petra
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ANNA


Jag tycker det är ett jättesött kort men visst är det svårt att låta bli att ha med stämplade målade motiv.

2013-03-24 @ 23:15:08
URL: http://www.wonderings.blogg.se
Postat av: Sinikka

jag hade nog inte fixat denna utmaning på en timme. Kortet blev fint och det är nog kul men sådana utmaningar, man hittar ju på annorlunda saker.

Kram kram

2013-03-27 @ 00:28:05
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.nl/
Postat av: Scrap och Ting

Hej, jag vill bara skriva och berätta att jag just nu söker efter kreativa själar till den nya kategorin på Scrap och Ting-bloggen. I kategorin kommer jag att samla alla bloggar inom pyssel & inredningskategorin, som vill vara med. Detta för att skapa ett litet "pysselforum". Det kommer i denna kategori finnas ett samlingsinlägg med alla bloggar men varje person/blogg får också ett eget inlägg där man skriver om sig själv och sin blogg.

Låter det intressant för dig eller vet du en riktigt bra blogg inom pyssel & inredningskategorin ?
Skriv till [email protected]

2013-03-27 @ 18:43:54
URL: http://scrapochting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0