Namnskylt

Godkväll i stugan!

Hoppas ni haft en bra helg?! :)

Här har det varit toppenbra!
I fredags bestod min dag mest av övningskörning och packning av pysselgrejer inför den stundande pysselträffen i Habo.
Upp tidigt på lördagen, min vän Jenny hämtade mej sen bar det av mot Jönköping.
 
Det var superroligt att få träffa mina pysselvänner igen! Saknat dem såååååå å det blir på tok för sällan som man träffar dem känner jag :(
Hoppas det blir ändring på det! För mer än en gång vart tredje år vill jag iallafall träffa dem ;)
 
Roligt å få se nya ansikten också!
Fick reda på att min blogg fortfarande besöks av en å annan, vilket var väldigt roligt att höra! *skutt*
Trodde nämligen att typ ingen hittade hit längre! *haha* ;)
 
Efter gårdagens pysslande fick jag en väldig inspiration till att börja med mitt kortmakeri igen!!
EN OTROLIGT HÄRLIG KÄNSLA!!!! wiiiiii!!!

Tanken var att packa upp mina pysselgrejer, städa mitt pysselrum å fortsätta på de kort jag inte hann klart med igår, men så blev det inte riiiiktigt (eller whiiiktit som vi säger här i Vimmerby)
Istället packade jag ner alltsammans i flyttkartonger och bar upp det till Lokes sovrum å bar samtidigt ner Lokes alla grejer till pysselrummet!
Japp, nu är det officiellt. Vår son har flyttat ifrån oss! ;)
Nu måste jag bara börja fixa å dona med rummen. Mitt gamla pysselrum har femtioelva miljoner hål i väggarna så det blir till att spackla å måla där framöver.
I mitt nya pysselrum måste jag måla över en väggtext jag en gång i tiden skrivit/målat.
Den är superfin å vill väl egentligen inte ta bort den, men jag ska sätta upp hyllor där, så då funkar det ju inte att ha text där ;)
Loke ville väldigt gärna ha en Spindelmannen-tapet i sitt nya sovrum, ska nog gå ner till Materialmännen å kolla vad en sån kostar. För en liten fond skulle han ju iallafall kunna få :)
 
Kolla förresten in denna helt magnifika tapet!! En ny från Boråstapeter. Jag är KÄÄÄÄÄÄR!!!
 
BT2932
Karlslund 2932, Boråstapeter.
 
Nog om det.
 
Till pysselträffen fick vi en utmaning i förhand. Vi skulle alla skapa varsin namnskylt
å så här bidde min;
 
 
 
 
 
Vann gjorde jag ju dessvärre inte. Men det räknade jag inte med heller då 49 andra deltog i denna utmaning också. Och det var verkligen 50 olika stilar på dessa namnskyltar :)
 
 
 
N', bäst att avrunda här. Blir väldans långt inlägg annars ;)

Kramis!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

halloj..OMG vilken snygg skylt!! Like a lot..
Ser fram emot att dina kort framöver, vad kul att du fått kortmakarlust igen!! :-)
hoppas du "får till" ditt pysselrum..

Ha en bra vecka!

Kram Lena

2013-03-10 @ 23:14:44
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: christina

Vilken underbar namnskylt dy fixa till i helg. Vad kul att du fick tillbaka lusten till kort pyssel.
Klart vi läser din blogg.
Kram

2013-03-11 @ 08:29:31
URL: http://stinaslillakrypin.blogspot.se
Postat av: Sinikka

Klart att det finns fortfarande folk som besöker din blog.
Tur att Loke bara har flyttat till ett annat rum och inte en annan stad. Han blir stor!!!
Kul att du får din lust till baka att göra kort.
Jag har precis fått klart min namnskylt som jag skall ha på mig på Scrap & pearl event i Stockholm.
Din har blivit mycket fint.......så din stil
Kram

2013-03-11 @ 13:30:32
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.nl/
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Namnskylten är superfin! Härliga blommor! Påskliljor? Jag har inte sett sådana blommor i någon affär.

Klart det är många som fortfarande kikar in i din blogg! Ska försöka sparka igång min igen. Periodvis är det ganska dött :) Jaja, man kan bara bli bättre...

Tapeten var ljuvlig. Förstår att du är kär!

Kram

2013-03-11 @ 14:33:25
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Cathrin

HELLLLLUUUUUUUUU!!! Verkligen så kul att ses igen:-) Men det får INTE gå så länge mellan gångerna. Gutt att pysselsuget kom tillbaks, alltid så kul att se vad du knåpar ihop för fint.Lilla söta Loke....ska han verkligen flytta såååååå långt?? Han kanske ångrar sig när allt är klart;-) skulle väl sitta fint med lite Spindelmannen i pysselrummet, fniss. Riktigt nice blev din namnskylt och till slut så vill jag bara säga att SÅ KLART läser vi din blogg. Pyss på dej Cathrin

2013-03-12 @ 15:13:06
URL: http://norrgardens.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0