Layout; Kärlek är att vara galen tillsammans

Hej hopp!!
Nu börjar allt kylan komma krypandes.
Det snackades tidigare i veckan om att snön skulle anlända idag, men tji fick vi här i Vimmerby då det bara regnat.
Men lika glad för det är jag, för nån snö vill jag inte ha än!
 
Annars rullar livet på i hundraåttio här.
Massor med plugg inför körkortstagandet, så jag vet vad jag är uppbokad med om kvällarna efter jag kommit hem från jobbet.
Tränar såklart mycket åp gymmet också men igår när jag jobbade över några timmar så började jag känna av nån form av låsning i ryggen.
Över natten hade det inte blivit bättre så jag fick snällt stanna hemma från jobbet idag.. :(
Låsningen ligger precis vid ena skulderbladet så jag har svårt att andas då det liksom trycker mot lungan.
Har fått låna hem lite "massagemaskiner" (hur lät det nu då?!) utav morsan
så de får jobba febrilt här nu! *haha* ;)
Det blir till att stanna hemma imorgon också så får vi hoppas att skiten släpper :)


Jag insåg för en tid sedan att jag vare sej kommer hinna eller ha råd med att göra några julkort i år.
Men usch, jag står liksom inte ut över den tanken! Så idag försökte jag påbörja julkortstillverkningen
av material jag redan har hemma.
Jag kommer inte göra kort till alla som jag brukar utan håller mej i år till släkt och närmsta vännerna.
Det som kommer kosta blir ju portot..jah å så LIM för det har jag inget! *buhuuu*
Att man kan bli så j*la handikappad utan det!
Mitt favoritlim; Tombow (vit flaska med två gröna korkar) är skitsvårt att få tag på numera så jag måste försökta
hitta mej en ny favorit. Ska testa Tacky Glue som några förslagit på Facebook.
 
*
 
Idag tänkte jag visa en layout jag gjort!
Att redigera skiten i Photoshop är ju som att lära sig cykla på nytt...
Jag har nämligen fått ett nytt PS å den funkar inte alls som mitt gamla..
Till råga på allt jobbar jag numera i en bärbar dator där skärmen är superjobbig. 
Så fotona jag nu kommer visa kommer vara helt galet olika i färgerna..(SUUUUCK!)
Den första är den som är mest "verklighetstrogen" i färgerna.
 
"Kärlek är att vara galen tillsammans"
 
Härlig textstämpel tycker jag!
Kommer tyvärr inte ihåg vilket företag som designat den.
De mönstrade papprena kommer från Panduro, serien Tilda.
 
 
 
 
 
 
 
nähä, dags att plugga lite teori...igen.....jippi... ;)
 
 
Puss puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Vilken läcker LO!!! Helt galet snygg ;o)
Lycka till med körkortet!!
Kram!!

2013-11-23 @ 21:39:24
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Lena

Hej vännen!!
Hoppas allt är bra med dig!!

Vilken underbar LO, att man inte gör fler såna..?!
Tiden räcker väl inte till antar jag..kul att se din iaf..alltid lika inspirerande när du gör ngt!!

Kram Lena

2013-12-04 @ 22:59:31
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Rosa A/Scraprosa

Vilken fin LO! Jag kan förresten upplysa om att textstämpeln kommer från Pysseldags :-)
Kram Rosa

2014-06-23 @ 23:22:03
URL: http://scraprosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0