Altrad konservburk

FREEEEEEDAG!!!

Underbart skönt det är med HELG hörni! Å julafton närmar sig med stormsteg.
Till både min å min sons stora förtjusning!! hihi!! :P
 
Tyvärr är lillskrutten sjuk. Hög feber så det blir en lugn helg för våran del men det behövs.
Jag måste göra klart julkorten å så har jag en fotobok på gång till Loke i julklapp så jag måste fixa med
alla foton som ska in på rätt ställen i boken tänkte jag :)
Jag satt häromkvällen å valde ut 185st foton från det att han föddes till och med nu.
Så jag har lite jobb nu framåt ;)
 
Idag tänkte jag visa en altrad konservburk som jag visat i norska tidningen Ett Trykk tidigare i år.
Antingen tar man en konserv, öppnar upp den i botten, tömmer/äter upp innehållet och därefter diskar ur burken för att sedan limma igen botten igen, EFTER man fyllt den med eventuella godsaker el pengar som man 
vill ge bort i gåva :)
Jag brukar limma med limpistol.
 
 
 
 
 
Nähä, dags att ta tag i julkorten! :)

Kram på er och trevlig helg allesammans!!!! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla snygg! Och du måste visa fotoalbumet sen oxå!
Hoppas ni får en mysig helg, trots sjukdomar!
Kramar

2014-12-12 @ 20:17:52
URL: http://kreativgegga.blogspot.com
Postat av: Anneli

Super fin burk!
Önskar dig en riktigt mysig & God Jul och ett Gott Nytt År!
Kram Annelie

2014-12-24 @ 08:17:03
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.se/
Postat av: Margareta

Ååååh vilken ljuvlig burk!!
Hoppas ni haft en härlig jul- och nyårshelg och att lillskrutten blev frisk!
Önskar dig och de dina ett lyckligt 2015 och många kreativa stunder!
Kram!!

2015-01-05 @ 21:44:54
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Margareta

Åh vilken ljuvlig burk!!
Hoppas ni fick en skön jul och att lilleman blev frisk!
Har äntligen fått en ny dator i st f min gamla supertrötta, så nu blir det roligt att kika runt i era bloggar igen!
Ha det gott!
Kram!!

2015-01-27 @ 20:38:34
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Maritha

Heeeeelt ljuvliga burk pysselstjärnan!!! :)

Kraaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0