God Jul - Vimpelrad

Hej svejs!!!

Äntligen är det fredag igen! Göööött!
 
När jag höll på att ta körkortet i julas insåg jag rätt snabbt att jag varken skulle ha råd el tid med att göra
några julkort.
Väldans tråkigt för det är så roligt att klura ut en ny design på julkorten inför varje jul och sedan producera dem.
(jag brukar ju massproducera en-två varianter varje jul)
 
I år valde jag dock att göra något till dem som jag visste att jag skulle träffa.
Jag skickade alltså inga julkort till någon utan gav istället en liten vimpelrad till mina nära och kära :)
 
Vimpelraden var väl mest en liten kul grej för att åtminstone ha gett något istället för ingenting alls.
Men så tänkte jag att man kanske kunde dekorera sitt hem med denna lilla gåva.
Kanske runt en glasvas el fästa den på en spegel..exempelvis :)
 
 
En liten vimpelrad i all sin enkelhet;
 
 
 
 
Vimplarnas "stomme" är gjorda av Spellbinders dies. Fyrkanter som jag delat på mitten.
 
 
Bokstäverna är clearstamps och kommer från Inkadinkado.
 
 
 
 Trevlig helg på er Alla!!!

Kram Petra
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla söt! Och faktiskt roligare än ett julkort tycker jag. Väldigt smart användning av diesen!
Kramar, Linda

2014-02-10 @ 19:06:30
URL: http://kreativgegga.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0