Namntavla till en liten Julia

Hej svejs!!
 
I höstas fick en vän och klubbkamrat till mej en liten dotter.
Jag köpte söta bäbiskläder till lilltösen men så hann vi aldrig träffas.
Å jag kom aldrig till skott att skicka dem till henne, så kläderna ligger fortfarande kvar i sitt paket här hemma ;)
Nu när jag äntligen skulle få träffa henne bestämde jag mig för att ge henne något annat istället, så det fick bli  en namntavla!
 
Jag är ju som vanligt tidsoptimist å påbörjade mitt projekt på tok för sent.
Å så fick jag (som vanligt) sitta å svettas in i det sista..
 
Tyvärr vart jag inte så nöjd över resultatet men det fick gå an. Ville ju hellre ge något än ingenting alls.
Men tavlan vart, tack å lov, uppskattad!! Skönt! :)
 
Färgerna är tyvärr lite missvisande. Fick inte alls till vare sig fotograferingen eller photoshop-ningen
 
 
detaljbild
 
Papper från Pion Design och Majadesign.
Och ett tårtpapper :)
De stora löven är utstansade med dies från Magnolia.
De små blommorna och de stora blommorna av mönstrat papper är utstansade med
dies från Magnolia.
Texterna utskrivet på datorn.
 
 
 
 Pappersskor som jag knåpat ihop av papper från Panduro, Tildaserien.
 
 
 
 Nu ska jag sätta mej å påbörja ett nytt projekt till norska tidningen Ett Trykk som jag gästdesignar 2014 !
Är inne på mitt tredje bidrag för detta året å jag har får sån inspiration av alla teman de gett mej hittills!!
 Än har jag inte kunnat visa några DT-projekt av det jag gjort. Men det kommer så småningom.
Om inte annat kan man ju se dem i tidningarna
 
 
Fortsatt trevlig helg gott folk!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du måste ju vara väldigt hård i ditt bedömande av dina egna alster om du inte är nöjd med tavlan? Sjukt fin!! Hade jag fått en sån till min dotter hade jag satt upp den på väggen direkt och aldrig mer tagit ner den! Så den tycker jag att du ska vara nöjd med!
Hoppas du har en jättebra helg!
Kramar, Linda

2014-02-22 @ 15:39:07
URL: http://kreativgegga.blogspot.se/
Postat av: Zora

Försökte skriva under dina 10 i topp, men hamnade tyvärr på reklamen hela tiden :(
Så skriver här istället, Du ska va´riktigt nöjd med dina 10 i topp. Alla projekt är urläckra, vilket företag kommer stämpeln ifrån på påskkortet lammbuketten.

2014-02-23 @ 09:38:13
URL: http://lofquisten.blogspot.com
Postat av: Maritha

Åhhhhh men hur i hela kan jag bara ha missat att titta in HOS DEJ???? *morrar över att du inte dyker upp på min blogger lista!!* ;)

Heeeeelt underbart och jag har en del bäbisar på G i släkten så jag tänkte nog snällt fråga om jag får lifta dej vid tillfälle,för det här är bara sååååå gulligt min sköna böna!!?? :)

Kramar i mängder!!

2014-03-01 @ 16:58:47
URL: http://www.marithaskortochscrap.blogspot.se
Postat av: Margareta

Sååå uuunderbar!!! LOVE IT!!!
Du är helt enkelt BÄST!!
kram!!

2014-04-08 @ 22:02:14
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Å vad länge sen det var jag var in till dig och kikade. Du har ju lagt in hur mkt som helst sen sist, och det här kortet är helt underbart fint!
Kram på dig!

2014-05-01 @ 14:53:11
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0