Blomkrukekort

 
HEJ HEJ!!!!
 
På midsommardagen har vi som tradition att åka ut till min moster och morbrors sommarstuga
å ha 5-kamp!
Alltid lika roligt och uppskattat!
Mindre uppskattat detta året var alla knott..vi kunde knappt vistas ute, så det förstörde tyvärr en del :/

Som tack för att vi får komma ut dit år ut å år in så gjorde jag ett kort som ett litet tecken på vår tacksamhet :)
Denna gången fick det bli ett blomkrukekort! Så himla rolig att göra!!
I brist på tid hann jag inte chalka blommorna och bladen. Det hade blivit sååå mycket finare,
men det blev väl ok så här med :)
 
 
 
 
En liten blomma tillsammans med kortet fick dom också :)
 
 
 
 
På träningsfronten går det framåt!
Känner att kroppen omvandlas och jag kan se märkbara resultat. Det sporrar mej till att fortsätta och lägga i ännu en växel!
Jag har satt framtida mål och jag är taggad till tusen! Jag SKA lyckas!! *slår näven i bordet*
 
Nakenshock..
Men måste visa att det faktiskt hänt lite med rumpan och låren!
Trodde knappt det var sant när jag såg skillnaden! Haha!
 
Efter ett bicepspass :)
 
Axlar. Den delen av kroppen jag känner att jag har mest "kontroll" över :)
 
 
*
 
 
 
Här ovan ser ni två typiska frukostar som jag alltid äter varje morgon. BÄSTA målet på hela dagen!
"Basen" är alltid havregrynsgröt med proteinpulver (som jag blandat i mandelmjölk)
Ibland äter jag gröten med proteinfluff (proteinpulver mixat med bär och sedan ihopvispat med mandelmjölk)
Gröten brukar jag toppa med banan/äpple, solrosfrön och frusna hallon/blåbär.
Alltid skivor med skinka, ägg och lite grönt till.
Citrus ökar på förbränningen så det är bra om man lägger till exempelvis
grape el citron till alla måltider under dagen :)
 
 
 
Mums! Nu blev jag tusan hungrig! haha!!

 
Kram Petra
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättekul att se att träningen ger resultat. Du är verkligen jätteduktig som kämpar på så mycket!

2014-07-09 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0