För nästan 1 år sedan..

För nästan exakt ett år sedan fyllde mitt lilla monster 6 år.
Snart är det dags att fira honom på nytt men denna gången 7 år! Jisses va tiden går fort och min lilla
kille blir bara större och större.
 
Jag har ju för sjuttsingen inte visat hans gratulationskort jag gjorde till honom när han fyllde 6!!! haha! 
Kanske är dags att visa det nu.. ;)
 
 
 
Loke älskade Skylanders för ett år sedan.
Nu är det bara Minecraft som gäller! ;)
Jag hittade några olika Skylanderfigurer på nätet å skrev ut en.
Har stora bekymmer med att färglägga "digi"-motivmed mina akvareller då linjerna gärna vill flyta ut.
Så jag fick rita dit alla linjer en gång extra efter jag färglagt.
 
Flaggspelet är en die från Magnolia.
"hipp hipp hurra" är en stämpel från Stkogstokiga.
Skylandermotivet är som sagt utskriven från nätet.
 
 
Kram Petra
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du gör så mycket fint! När jag började läsa din blogg var Loke inte mer än några månader. Tänk att han fyller hela 7 år nu! Hurra och grattis! :)
Ser fram emot att se årets kort!

Kram!

2015-04-15 @ 16:25:24
URL: http://blandatpyssel.blogspot.se
Postat av: Becca

Vad snyggt och påhittigt.

2015-04-30 @ 22:01:29
URL: http://beccapysslar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0