Förra årets julkort, ett popup-kort!

Haha!!
 


Kom på att jag inte visat förra årets julkort som vi skickade.
Jag massproducerar ju mina kort som många av er vet :)
 
 
2014 års kort fick bli ett enklare popup-kort;
 
framsidan. Rosetten har jag gjort efter en egengjord mall.
 
Kortet invändigt.
Öppna spisen, elden och sockorna kommer från Poppes.
Ramen på väggen kommer från Spellbinders.
 
Tror "tapeten" kommer från Maja Design.
Golvpappret fyndade jag på Netto. 
Mattan på golvet är ett tårtpapper och texten är utskriven från datorn.
Veden i brasan har jag klippt ut för hand.
 
 
Sprayade elden med lite glittermist för lite Sparkling :)
 
 
Får passa på att önska er en riktigt härlig och mysig Jul!!!!  
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christine schärfer

Så fina julkort. Älskar ditt pop-up julkort. Önskar dig och din fina familj en god fortsättning och ett underbar nytt år!

2015-12-29 @ 11:50:17
URL: http://chiscards.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0