Picknickkorg

Tjoho!
 
 
 
Dags för ännu en uppdatering.
Har ju en hel del att visa, jag är bara väldigt dålig på att uppdatera denna förbenade blogg.
 
 
Idag tänkte jag visa en söt liten picknickkorg som jag pysslat ihop utav papper från Pion Design.
Modellen är från eget huvud, men sett något liknande på nätet :)
 
Textstämpeln kommer jag inte alls ihåg var den kommer ifrån..
Papperblommorna kommer från Magnolia, även de utstansade löven.
Kantstansen är från Fiskars.
Å sist men inte inte minst, godiset är från Werthers original ;)
 
 
 
 
Idag har jag passat på att rensa i makens garderob. Ett exemplariskt söndagsnöje medans mannen jobbar 
 
Men oj...han har inte mycket kläder kvar nu..ups!
Fast han får skylla sej själv att han råkat gå upp nåt kilo el femton för mycket  
 
 
ÅÅÅÅÅÅÅH va jag längtar till nästa helg!! Då ska jag, Becca, Beccy och deras gemensamma vän
Sara åka till Ullared!!
Ser fram emot detta maaaaaaassor!!!!! 
Blir att stanna över en natt med. Kommer bli galet kul!!!  
 
 
 
Puss å hej!!
 
/Petra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0